MARKETING STRATÉGIA ÉS HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK
A Levendula Álom marketing stratégiája a megszokottól eltérő, új szemlélettel közelíti meg a magazinon belüli hirdetések megjelenítését. Ez az új, esztétika és financiális konstrukció, a hirdetők számára kedvező és egyedi megjelenést kínál.
Szemléletünk alapja a magas minőség, nem pedig a mennyiség, így csak korlátozott számú hirdetéseket jelentetünk meg, minőségi termékekről és szolgáltatásokról.
Ezeket a reklámoldalakat, a megrendelővel történő egyeztetés után, saját koncepciónk alapján készítjük el, oly módon, hogy az szerves része legyen a lapnak. Ez, a hirdetők számára rendkívül előnyös megjelenést kínál, mivel hirdetésük beépül és része a magazin tartalmi egységének, így jóval több teret kap, mint egy hagyományos reklámoldal.
A nyomtatott megjelenés mellett, lehetőségük nyílik igénybe a venni kedvezményes internetes megjelenést is.
Terjesztési stratégiánk is a megszokottól eltérő. Országos szinten célirányosan történik a nyomtatott lapszámok értékesítése.
2013. évi nyomtatott és webes megjelenésünk, és értékesítési időszakok:
2013-as nyomtatott magazin értékesítése: május - november
2013. Karácsonyi Extra számunk (2013. decemberi megjelenés – csak web magazin formában)
2013-as nyomtatott és web magazin formában megjelenő számunkra vonatkozóan:
Hat hónapon át folyamatos jelenlétet biztosít, mint nyomtatott, mint pedig internetes magazinként.
A nyomtatott magazinban történő megjelenés:
120.000 forint + áfa / oldal / hat hónap (havi lebontásban: 20.000 forint + áfa / hónap)
60.000 forint+áfa / 1/2 oldal
30.000 forint+áfa / 1/4 oldal
B2 borító 150.000 forint + áfa
A hirdetés legyártásának egyszeri költsége: 20.000 forint + áfa
Extra webes megjelenítés: 30.000 Forint + áfa / fél év
2013. Karácsonyi Extra számunk:
Kizárólag web magazin megjelenésű. Szerkezeti és hirdetési konstrukciója ugyanazon szemlélet alapján épül fel, mint a nyomtatott magaziné.